Łódź, 22 sierpnia 2018 r.Informacja prasowaSpektakularny salon na lata – z zestawem produktów ATLASSalon to centralny punkt każdego domu. To właśnie tam odpoczywamy, przyjmujemy gości i spędzamy najwięcej czasu. Przystę
Warszawa, 5 czerwca 2017 r.Brexit a kondycja sektora MŚPPrawie co czwarty przedsiębiorca z sektora MŚP obawia się następstw wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i ich wpływu na prowadzoną działalność, a 26% respon
Coś więcej niż drzwi, czyli jak zmienić salon wykorzystując systemy przesuwne11.01.2018Popularny od kilku sezonów trend na systemy przesuwne obejmuje kolejne elementy zabudowy, zastępując praktycznie każdy front na zawiasach
Kabiny prysznicowe mogą różnić się rozmiarem i formą brodzika, materiałami z których zostały wykonane, sposobem zamykania drzwi i dodatkowym wyposażeniem. Bierzemy na celownik wady i zalety poszczególnych kształtów podstaw
komentarz eksperta,6 czerwca 2019Europa sobie bez nas nie poradziTerminowi, solidni, pracowici – tacy są polscy przewoźnicy i kierowcy, potentaci międzynarodowego transportu drogowego i kabotaży na terenie Unii Europejskiej. N
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Warszawa, 04 grudnia 2017 r.Informacja prasowaRaportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Utrzymujące się wysokie lub niskie temperatury powietrza stwarzają niebezpieczeństwo braku całkowitego wiązania i utwardzania zapraw mineralnych, stosowanych zarówno przy konserwacji obiektów zabytkowych, jak również podczas
Woda bulgocze, spływa coraz wolniej, by wreszcie stanąć w brodziku, uniemożliwiając komfortową kąpiel. Zator. Jak się tworzy? Jak przeciwdziałać jego powstawaniu i usunąć bez pomocy hydraulika?Kwestia zatkanego odpływ bud
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa